Zadanie:
Klient Tauris a.s. nás oslovil s požiadavkou zastrešenia komplexnej online komunikácie značky. Cieľom klienta je budovanie povedomia a tvorba pozitívneho imidžu značky Tauris, komunikovanie konkurenčných výhod a jedinečných vlastností produktov Tauris najmä v online prostredí.
Tím Wisible pripravil pre klienta komunikačnú stratégiu pre online prostredie, ktorá presahovala aj do offline prostredia.
Dodané služby:
Marketingová stratégia a kreatíva
Vytvorenie online infraštruktúry – korporátna webstránka, komunitný portál s receptami, mikrostránka o grilovaní, vianočná mikrostránka, veľkonočná mikrostránka
Moderovanie komunikácie na Facebook stránkach
Organizácia spotrebiteľských suťaží
Event manažment značky Tauris na letných festivaloch
Výsledok:
Nová komunikačná stratégia značky Tauris
Zvyšovanie povedomia o značke (Brand awareness)
Tvorba pozitívneho imidžu značky a produktov Tauris
121 431 - návštevnosť webstránkok Tauris za rok 2012
44 435 798 - počet impresií z online reklamy za rok 2012
Jún 2012
Tradičný slovenský výrobca mäsa a mäsových výrobkov
Máte záujem o riešenie od nás? Chcete sa dozvedieť viac?
Kontaktujte násAk žiadate naceniť projekt, prosíme uveďte aj telefónne číslo.